Nog 4 dagen - Reisverslag uit Budel, Nederland van Maud Renswouw - WaarBenJij.nu Nog 4 dagen - Reisverslag uit Budel, Nederland van Maud Renswouw - WaarBenJij.nu

Nog 4 dagen

Door: Maud

Blijf op de hoogte en volg Maud

25 Augustus 2013 | Nederland, Budel

Welkom op FINdingMaud! Over 4 dagen vertrek ik naar Finland om als uitwisselingsstudent aan de University of Jyväskylä te studeren.
Op deze blog kunnen jullie zien en lezen wat ik allemaal ga meemaken de komende 4 maanden.

Ik heb heel veel zin in mijn avontuur, maar ga jullie natuurlijk ook missen.

xxx Maud

  • 26 Augustus 2013 - 11:09

    Lieke Tobben:

    Hee Maud, wat leuk!! Dat wist ik nog helemaal niet... Heel veel plezier en succes met het Fins ;-)

  • 27 Augustus 2013 - 00:50

    Peetoom:

    Maandagavond afscheid genomen en ik wens je een hele fijne en leerzame tijd in
    het hoge noorden.
    Groetjes Frank

  • 29 Augustus 2013 - 13:39

    Ingrid Verheijen:

    Hoi Maud .We hebben via via gehoord dat je naar Finland gaat.
    Jammer dat we je zo lang niet gezien hebben, en we zijn net te laat om je per
    telefoon een goede reis te wensen van daar bij deze en een fijne tijd .
    Groetjes Ingrid en Gerard en Bob,

  • 30 Augustus 2013 - 19:19

    Stefan En Dein:

    Ha Maud!
    Heel veel plezier op jouw Finse avontuur! We gaan je FINding goed in de gaten houden! ;)
    Groetjes uit la France! xxx

  • 01 September 2013 - 12:01

    Mama:

    Lieve Maud,
    Een hele geruststelling dat je, na de spanning vooraf, een voorspoedige reis had en goed bent aangekomen! Nu even wennen aan je nieuwe omgeving. Komende week begint het dan écht!
    Veel plezier tijdens de introductie.
    Groetjes, xxx, mama.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Budel

Maud

Ik ben een 3e jaars Pedagogische Wetenschappen-student aan de VU Amsterdam en ga 4 maanden naar Finland voor mijn studie!

Actief sinds 25 Aug. 2013
Verslag gelezen: 354
Totaal aantal bezoekers 13877

Voorgaande reizen:

29 Augustus 2013 - 31 December 2012

Jyväskylä

Landen bezocht: