Bezoek! - Reisverslag uit Jyväskylä, Finland van Maud Renswouw - WaarBenJij.nu Bezoek! - Reisverslag uit Jyväskylä, Finland van Maud Renswouw - WaarBenJij.nu

Bezoek!

Blijf op de hoogte en volg Maud

12 Oktober 2013 | Finland, Jyväskylä

Zo, nog even heel hard gewerkt om mijn eerste verslag af te maken, want ik krijg bezoek!!
Vanavond komt ons mam aan op het station in Jyväskylä en dan gaan we een super leuke week hebben!
Ik ben gisteren al een matras gaan halen (die kun je hier gratis bij het kantoor lenen), want mama blijft gezellig bij mij logeren.
Een paar daagjes hier de stad laten zien, en daarna gaan we samen naar Helsinki, om daar ook nog wat te beleven!
Nog een paar uurtjes… Ik heb er zin in!!!

  • 12 Oktober 2013 - 13:41

    Arie:

    Hey die Maud,

    Hartstikke leuk dat bezoek!!!
    Kun je nog een matras halen bij het kantoor? Dan kom ik ook.

    Fijne dagen en de groeten aan jullie mam!!!
    gr. Ar.

  • 12 Oktober 2013 - 14:19

    Thecla:

    Hallo Maud,

    Fijn je verslagen te lezen en je foto's te zien. Zou zo willen inpakken en naar je toe komen om samen te genieten van het mooie Finland.
    Je moeder is al gearriveerd?
    Maak er maar samen een onvergetelijke week van.
    Heb je nu ook vakantie of kennen ze daar geen herfst/najaarsvakantie?

    Zie uit naar je volgende verslagen en foto's.
    Heel veel groetjes, ook van Jo.
    Thecla.

  • 12 Oktober 2013 - 22:46

    Emmy:

    Hallo Maud,

    Ontzettend leuk om je reisverslagen te lezen en via jou Finland een beetje te leren kennen.
    Een heel fijne week, samen met je moeder.
    Heel veel groeten aan jullie 2.
    ook namens André
    Emmy

  • 16 Oktober 2013 - 23:17

    Dein:

    Ha M&M!
    Maak er een mooie week van! :) Nu op naar Helsinki! Goede reis!
    xxx ps Hoe staat het met de sneeuw?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Finland, Jyväskylä

Maud

Ik ben een 3e jaars Pedagogische Wetenschappen-student aan de VU Amsterdam en ga 4 maanden naar Finland voor mijn studie!

Actief sinds 25 Aug. 2013
Verslag gelezen: 266
Totaal aantal bezoekers 13841

Voorgaande reizen:

29 Augustus 2013 - 31 December 2012

Jyväskylä

Landen bezocht: